Början på nått nytt!

Bara för mina vänner Lisa & Emma är så himla seriösa bloggare nuförtiden, vart jag sugen på att börja med min. Men kände att jag var tvungen att tömma den då den var fylld med så mkt negativt och ledsamt. Så en nystart helt enkelt så får vi se hur ambitiös jag orkar vara hehe

För mitt liv just nu är ju allt annat än negativt & ledamt. Mammaledig med världens bästa Alicia, sambo med bästa Tobbe & hans underbara dotter Wilma varannan vecka :) Så trots sömnbrist & total omställning så är lycklig rätta ordet tror jag...

Jag får ta tag i mitt seriösa bloggande lite senare för nu är det nån som vill ha mat här...Antar att det är så här långa inlägg man kommer hinna med ungefär, kanske kan få med nånting spännande senare...

Tills dess Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0