En sån där lördag..

Det vart sent igår med barnvaktningen vi var inte hemma förrän runt tre rycket...och eftersom man inte kom i säng förrän så sent (även om jag sov en stund på mammas soffa) så kändes de ju som Alicia inte sov nånting heller. Men vi låg allt och drog oss imorse och mös en stund :)

Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt, och även fått fin besök av Alicias farbror...som ska spendera kvällen och jag antar även natten med oss eftersom dom dricker öl här karlarna :) Så steken står i ugnen & rotfrukterna ska snart in dom med, sen blir det rödvinssås ala Gegge till det namnam..

Känner mig dock lite överflödig när Larsa hälsar på han tar ju över min dotter, just nu ligger hon och myser på hans bröst...får hoppas hon blir hungrig snart för det kan han inte bidra med allafall hehe..Skönt med att vara lite fri...varit en sväng på ica fixat lite i köket och varit i tvättstugan, inte ofta man får så mkt gjort annars :)

Nej nu ska jag tjata om mat o kolla om de går fortare då :) Sen blir det nog lite sällskapspel för oss här och efter karlarna försvunnit med systemet påsarna ner i Tobbes bunker sen ska jag ta min dotter och lägga mig i sängen o glo på serier så det så!! Perfekt lördagskväll planerad helt enkelt!!!

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0