Sorg

Sitter o pratar med min underbara vän Lisa som desvärre förlorade sin morfar igår... Försöker väl på nått sätt vara ett stöd, men det är aldrig lätt att säga rätt saker :(

En sak jag säger och tror på är att han ser henne & hennes familj och allt dom gör nu och i framtiden..

Jag måste tro på det för att jag vill att min pappa ska se saker jag gör i livet och viktigast av allt vill jag att han ser min fina dotter, hans första barnbarn <3

 Man behöver kanske inte tro på spöken man behöver bara tro på att det finns nått mer än bara död & att allting har en mening hur ont det än gör...

Saknar min pappa varje dag, finns alltid någonting som påminner om honom i min vardag, men det betyder inte att jag fortfarande lever i sorg! Jag har gått vidare men både han och jag vet att han alltid finns i mitt hjärta <3

Så älskade Lisa känner med dig och hoppas att du en dag kan gå vidare med din sorg...Tänker på dig och din familj..

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0