Börja om från början...

Ja men det var ett skapligt tag sen...,ja! Och vad är anledningen till denna plötsliga blogglust då? Jo tänkte från och med imorrn köra en 30 dagars GI ala Ola Lauritzson :) Så jag tänkte att om jag skrev lite de kanske jag inte fuskar haha....Känner redan lite smått ångest inför att separera men min kära vän coca cola som är min ända och väldigt stora last! Sen förstår jag ju inte hur man ska kunna överleva utan potatis men det visar sig?! Morgondagens frukost & lunch verkar iofs inte så jääääätte jobbig med ägg & bacon och tacosallad.....men det är ju sockrets man ska klara sig utan, jag riktigt känner huvudvärken komma krypande redan nu! Men vad fan kunde man sluta röka efter typ 10 år så kan dr väl inte vara så svårt att sluta med socker....eller?! Ja det återstår att se :) Wish med luck...jag återkommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0